måndag, november 06, 2006

Life is a rollercoaster.....

Haft en bra helg. Vart träning 6 dagar förra veckan...... Nån dag för mycket, kanske...... Eller.. Eh, nä.... Vart skönt att träna alla dom dagarna, behövde det..
Får liksom lite utlopp för min energi (mentala då alltså, inte fysiska vilket är ganska uppenbart...) också när jag tränar...
Och det har jag behövt, i alla fall under helgen....
Går lite upp och ner just nu, men anledningen till det tänker jag ju givetvis inte skriva... Det är nåt som bara mina närmaste vet om.
Gårdagen var i alla fall lite skakig... Upp och ner, upp och ner, tänka, tänka, tänka, analysera och åter analysera..... Varför??.... Ja, det kan man fråga sig....
För tillfället har jag dock tagit mig i kragen (om jag haft nån...) och står (ganska hyfsat) stark och med liiiite mer självsäkerhet....

Vart ute och festade i lördags =)
Va ute med min kompis Annika som jag inte festat med på jäääääääättelänge! Så det var extra kul att va ute i lördags. Dessutom vart det mycket folk ute, det spelades bra musik och där var (halleluja) väldigt glest om 18-19 åringar på stället =)

Efter en ledig helg var det åter till jobbet idag. Bara jobbat till kl 14 och sen under kvällen vart det (surprise, surprise...) träning....!
Styrka idag, gott!
Imorgon är det träningsvila som gäller, jobbar nämligen kvällen.. Men det tröstar ganska gott att jag sen är ledig onsdag, torsdag, fredag =)
Haken är ju att jag sen jobbar lördag och söndag =(
Men! Jobbar dom "bra" turerna så nog kommer där att finnas tid till lite party om det vill sig bra...

God natt... Nu ska jag passa på att njuta lite, innan nästa backe kommer i denna berg-och dalbana som kallas: LIVET.

Inga kommentarer: