onsdag, november 29, 2006

Träningsvärk och skinnflådda knogar.....

Jo, kan man lugnt säga.....
Var och tränade självförsvar igår i 1½ timme....
En kompis till mig som håller i sånt lite då och då som bjöd med mig igår.
Riktigt, riktigt roligt var det, gillar att slåss och sånt (ja, som träning då alltså...).
Men jag kan ju säga att det känns idag....
Såg ju redan igår när passet var slut att mina knogar inte riktigt höll ihop till 100 % längre, men efter duschen kändes det v e r k l i g e n att dom inte var hela.... Som det sved, säger jag bara.....
Och det har det gjort idag också.....
Plus lite småträningsvärk i ena vaden och i vissa av musklerna i armarna...
Men det är bra, då vet man att man tog i i alla fall =)

Idag vart det först jobb till kl 14 och sen spinning nu på kvällen...
Hade grymt mycket folk på mitt 17-pass, riktigt kul.
11 "vanligt" folk + 7 brandmän.

Nu så ska jag och mina knogar gå och lägga oss.... Börjar inte jobba förrän kl 15 imorgon,men blir ändå till att gå upp i tid... Ska hjälpa Sophia att flytta imorgon. Hon ska flytta in i huset nästan bredvid mig, så vi blir nästan grannar =)

Nä... nu: ut en sväng med Indy....

Inga kommentarer: