torsdag, november 16, 2006

"You, me and Dupree"

Hur lugn och bra dag som helst igår ju =)
Gjorde inte nämnvärt mycket under dagen......
Jo, jag såg på film..... "You, me and Dupree" med Owen Wilson. Jag säger bara: g r y m!!!!
Fy fan va bra den var! Riktigt, riktigt rolig film. Som man skrattade =)
Rekommenderas starkt!

Annars hade jag mina 2 spinningpass sen på kvällen....
När jag kom hem vart det in i duschen, och sen fick jag faktiskt för mig att färga håret.....rött! Eller ja..... Inte rött rött, utan snarare att jag framhävde mina röda färger som jag naturligt har i mitt bruna hår..... Kort sagt, det blev lite mer rödbrunt än tidigare =)
Snyggt blev det i alla fall...

Nu ska jag snart gå till jobbet...... Börjar kl 13 idag.... Slutar inte förrän 21.30..... Zzzzzzzzzz!
Sen jobba natt imorgon...... Ännu mer zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Inga kommentarer: