lördag, november 18, 2006

Bara tomten är vaken......eller.....?

HA! Glöm det!!! För JAG är också vaken!
Hela, jäkla, långa natten....... Vilket påfund säger jag bara.... Jobba natt (vaken natt...) en fredag..... Trist men sant...
Fast klagar inte alldeles för mycket för jag skulle egentligen jobbat lördagnatt också, men då har man tagit semester se :)
Inte helt fel alls det...

Försökte sova länge imorse (eller lite längre än vanligt i alla fall....) sen blev det lite frukost och promenad i regnet med Indy.... hann med att sticka och handla en sväng också innan det vart tid att slänga i sig lite middag.... Kl 17 var man så ute på gymmet =)
Fan, fick känning av min handled igår också... Inte alls bra.... Så fick bli lite lugnare styrketräning idag, vågade inte anstränga handleden för mycket.... Känns bra nu tack och lov...

Imorgon (eller idag, beror på hur man ser det...) blir det utgång på kvällen igen.... Annika som vill ut hihi. Dock ska denna kroppen vara spiknykter hela kvällen för en gång skull... Blir bara Ramlösa eller läsk på sin höjd... Finns en anledning till detta påhitt, men väljer att inte nämna nåt om det för tillfället....

Nä, nu ska jag gå och sätta mig hos min kollega igen och slötitta på TV.... Kan informera om att det inte är ett enda skit på TV inatt....... Fantastiskt tråkigt..........

Inga kommentarer: