söndag, november 19, 2006

Hrmmm......

Joo, kom hem strax efter kl 7 igår morse efter att ha jobbat klart min natt.... Somnade som en stock, väcktes grymt 10.40 av att telefonen ringde...... Min pappa som tänkte ringa och snacka lite........ Kul.....
Somnade (eller snarare slumrade) till några timmar till sen men gav upp strax efter kl 13.... Då blev det till att släpa sig upp ur sängen och käka lite frukost...
Efter en lång runda med Indy blev det till att ta sig i kragen och dammsuga lite i lägenheten.....

Lite efter sju på kvällen kom Annika hit och sen vart det ner på stan efter några timmar..
Fy fan, säger jag bara..... Tror (eller vet) att vi var rörande överrens om att man fan lika väl kunnat bli hemma....
Tror inte jag ljuger när jag säger att ca 50 % av folket på stället var under 23 år.... Hallå!
Allmänt konstigt folk ute igår dessutom....
Och det var inte p.g.a. att vi bara druckit Ramlösa som vi inte gillade läget..... För att ha haft kul igår gissar jag på att man nog hade behövt vara helbränd från början till slut, och inte ens då är det säkert att man haft kul....
Halv 2 hämtade vi våra jackor sen gick vi bort och köpte hamburgare istället...
Var faktiskt ruskigt skönt att vara nykter när man kom hem. Var bara till att slänga sig i sängen direkt och sjunka in i sömn...

Kom upp i hyfsad tid imorse....
Hann gå en lång runda med Indy sen kom pappa hit på besök...
Jag jobbade ju förra helgen när det var Fars Dag, så fick bjuda på kaffe denna helgen istället =)

Har precis sett på "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest"....
Gillade starkt den första filmen och denna var också jäkligt bra, men den slår inte den första..... Så är det bara.... Och som den slutar...... Hmmm..... När kommer den tredje filmen nu då? Så man får se hur det slutar.....
Gillar inte riktigt såna där To be continued-filmer......
Nä, nu ska jag inte va sån... Den är definitivt sevärd, mer än sevärd..
Johnny Depp är bara SÅ grym som "Capten Jack Sparrow".
Stellan Skarsgård var inte så dum han heller.

Nu så ska jag ta nåt att äta och kolla på en Wallander-film tror jag..... Får väl se om "Jokern" är nåt bra =)

Inga kommentarer: