måndag, november 27, 2006

Helgens svallvågor....

Woosch!
Hade en grymt rolig lördagkväll =)
Jag och Annika satt ju först och festade lite och snackade en massa skit, sen vart det ner i stan strax efter 23 (tidigt för en gångs skull...)...
Precis när vi kom ner på stan så sprang vi på några av brandisarna som också skulle ut, så då blev det att vi satte oss på en av pubarna ihop med dom. Askul hade vi... Fast dom bjöd på nån shot för mycket...
Väl inne på nattklubben försvann Annika helt plötsligt.... Efter nån kvart eller så fick jag reda på att hon hade blivit tvungen att gå hem.....
Och där var fler än hon som inte höll måttet....
Haha, dom där shotsen slog på ganska rejält efter ett tag...
Själv klarade jag hela kvällen, men kan ju dock inte precis skryta med att jag såhär i efterhand hade koll på läget.... Frågar nån mig om där var mycket folk ute så finns till exempel möjligheten att mitt svar skiljer sig från verklighten...... I min lilla värld var där mycket folk ute i alla fall =)

Vaknade till kl 10 sen på söndagen..... Gissar på att jag inte riktigt nyktrat till då kan vi ju säga....
Spenderade mestadels av förmiddagen och en bit in på eftermiddagen med att snacka med kompisar i telefon.... Gick nog typ närmare 2 timmar i telefonen med Annika.... Vi hade en del att diskutera efter lördagens intressanta händelser...
Sen blev det faktiskt pizza till middag =)
Snacka om att det var gott. Har fan inte käkat pizza sen hockey-VM i våras....

Idag har jag mest jobbat hela dagen.... Fram till 16 i alla fall.....
Sen blev det faktiskt lite träning också... Kunde inte hålla mig... Skulle ju egentligen tränat igår, men jag var lite väl slö då så......
Blev lite kondition ikväll bara...

Sen måste jag faktiskt säga att jag börjar bli lite irriterad.....
Var ju "Prison break" nu ikväll......
Först tog dom livet av Peter Stormare...... Min absoluta favorit!
Ikväll tog dom fan i mig livet av "Tweener" också!....... För fan.....

Inga kommentarer: