torsdag, november 30, 2006

Heja Frölunda!....

Jooo!
Visst är det så....
Frölunda vann ikväll..... igen!
3 raka segrar nu....
I lördags mot Mora (5-2), i tisdags mot Färjestad (4-2, hahahaha) och så nu ikväll mot Djurgården (5-1)!
Detta har gjort att Frölunda (äntligen) börjar röra sig lite uppåt i tabellen..... Dom ligger i nuläget på 9:e plats istället =)

För övrigt är jag ganska trött ikväll..... Och man kan lätt säga att jag är ganska medveten om att jag har muskler i kroppen.....
Hjälpte ju Sophia att flytta i förmiddags....
Om vi säger såhär.... Det finns en jävligt bra anledning till att man flyttar så sällan man bara kan! Fy fan va det är astråkigt att flytta!
Och att jag hade grym träningsvärk imorse när jag vakna gjorde inte saken bättre precis......

Imorgon är jag i alla fall ledig och ska vara ledig ända fram tills tisdagkväll, så jag ska njuta i stooooora drag av en härlig sovmorgon imorgon =)
Sen imorgon kväll ska jag ut och käka middag med mamma. Hennes sambo skulle tydligen på julbord/fest med sitt jobb, och då ville hon iiiiiiiiinte sitta hemma själv...
Tja, som en god dotter får man ju ställa upp =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förslag att gå ut o äta kom från dottern o som en god mamma får man ju ställa upp!!! Men.... vi har alltid kul ihop.

Lina och Meeko sa...

Det va bara en tidsfråga innan den goda mamman själv hade frågat om de.... Tyckte de va lika bra att ställa upp direkt ;)