fredag, november 24, 2006

Revansch!

Härligt ord, eller hur...??!!
Revansch, revansch, revansch......
Att veta eller känna att något gått dåligt och att det definitivt kunde gått bättre, och att något viktigt som man verkligen vill hänger på att få ett bra resultat.....
Och sen få chansen att göra det en andra gång.....bättre..... Fan så mycket bättre! Få ta revansch...!!

Well, fredagkväll och jag är ledig hela helgen =)
Känns gott.
Tog en lugn kväll med träning och TV-slöande efteråt....

Inte riktigt bestämt mig för va som ska hända imorgon under dagen.... Mest troligt lite träning kan jag tänka.... Förmodligen ute på brandstationen...
Sen på kvällen blir det party, Annika och jag ska ut och röja ju =)

Nu ska jag i alla fall gå ut med Indy och sen kan jag inte bestämma mig för om jag ska slänga mig i soffan och kolla på "Miami Vice" eller inte.... Colin Farrell är ju minst sagt lite lockande ;-)

Inga kommentarer: