lördag, oktober 07, 2006

Lugn helg.....

Suck.... Blev en lugn helg för min del.....
Börjar jobba kl 7 imorgon så hade inte precis nåt annat val än att stanna hemma och ta det lugnt ikväll... Ska snart hoppa i säng till och med..
Fast måste dock säga att dagen har gått djävulskt fort.. Efter morgonrundan med Indy så vart det lite frukost och slöande i soffan, sen stack jag ut på brandstationen strax efter lunch för att träna lite. Var inte hemma förrän kl 17..... Fick ju tränat och så givetvis, men killarna var väldigt snacksamma idag.

Nu ikväll har jag suttit och genomlidit Wallander-filmen "Luftslottet".... Alltså, filmen vart bra och så absolut inget fel på handlingen.... Men ljudet var ett par sekunder före filmen HELA tiden!! Grymt, fruktansvärt störigt!! Så jag satt och irriterade mig på det typ hela filmen, så det drog ner det ganska mycket...... Trist värre för jag gillar Wallander-filmerna (i alla fall dom med Krister Henriksson..).
Kollade för övrigt på den svenska vampyrfilmen "Frostbiten" i torsdags kväll... Måste säga att filmen vart väldigt bra gjord, härlig handling och bra effekter. Men FAN, jag är allergisk mot kassa slut!! Varför, varför, varför gör man en bra film och ger den ett sådant slut????????
VETO!!!!

Nu ska jag gå ut med Indy och sen hoppa i säng...

Inga kommentarer: