tisdag, oktober 03, 2006

En snurrig helg.....

Jobbade sista dagen av helgen igår (jo, jag vet att det var måndag igår men oftast när vi har helgen jobbar vi fre-mån...).... Slutade tack och lov redan kl 14 igår och då kan jag säga att jag vart rejält trött. Mest psykiskt antar jag med tanke på hur mentalt jobbig söndagen (och större delen av måndagen) var...
Fick i alla fall tränat av mig sen på kvällen. Var ute och körde styrka i x antal timmar faktiskt.... Är lite trött i överkroppen idag...

Njuter fullständigt av två lediga dagar nu, var SÅ skönt att få sova ut imorse =)
Inte gjort nämnvärt mycket idag, fick i alla fall städat lägenheten och var dessutom ute på gymmet idag också för att köra ren konditionsträning...
Nu på kvällen har jag fixat ihop ett nytt spinningpass tills imorgon. Var ett tag sen sist jag hann göra ett så ska bli kul att köra lite nya låtar imorgon =)

Nu ska jag slöa lite till i soffan innan det är dags att hoppa i säng.

Inga kommentarer: