lördag, oktober 21, 2006

Trååååkiiiigt!......

Okej, jag är ganska så nära uttråkhet (kan man säga så...??) som man nog kan komma....
Jobbar helgen... Jobbade hela fredagkväll.. I och för sig så kunde jag börja kl 15 istället för kl 13 igår.. Fick en tid hos min naprapat, så jag fick knäckt rätt rygg och nacke igår =)
Idag har jag jobbat hela dagen fram tills kl 16, sen har jag faktiskt dammat och dammsugat lägeheten.... Kan väl säga att det lätt behövdes... Hrm..

Imorgon börjar jag egentligen inte jobba förrän kl 12.30 så hade kunnat njuta av en sovmorgon och lugn och skön söndagförmiddag..... Men nej.....
Vi (instruktörerna...) ska ju ha uppvisning i Forza sen om typ en månad och ska träna en gång varje helg.... Eftersom jag nu börjar jobba till middag så tyckte chefen att vi ju kunde träna imorgonförmiddag, så att jag också skulle kunna vara med.....
Jo, det är fint med lite träning faktiskt imorgon, men fan! Är ju inte hemma förrän efter elva och då har jag knappt en timme på mig för att hinna duscha och dessutom hinna spendera lite tid med Indy.
Suck...... Tur som fan att man är ledig sen hela måndagen!

Nu ska jag lägga mig och tjura fram morgondagen.....

Inga kommentarer: