torsdag, oktober 05, 2006

Ledighet, spinning och träningsvila....

Skönt som fan att vara ledig igår också..
Till råga på allt så blev det bara ett spinningpass igår, vilekt faktiskt var ganska skönt... Var lite mör i benen kände jag.
Så istället för det andra passet blev det lite löpträning och sit-ups plus att jag faktiskt solade lite också =)
Var riktigt skönt att sola igår faktiskt, somnade nästan så dom 20 minuterna gick fort...

Idag är det back to work och träningsvila som gäller... Börjar dock med en mystid, haha, jobbar bara 16-21 idag och imorgon bara tills kl 14. Så imorgon är det styrketräning igen som gäller...
Är ledig på lördag så det blir lite träning då också hade jag tänkt. Tyvärr så lär det inte bli något party denna helgen..... Har åkt på att jobba en halv helg, så börjar kl 7 på söndagmorgon....
Trist men sant... Fast å andra sidan så har jag vart ute 5 eller 6 helger på raken nu så det är kanske dags att vila under en....

Nu ska jag ge Indy lite mat och gå en runda med honom innan det är dags för jobbet...

Inga kommentarer: