onsdag, oktober 18, 2006

Hundsim, spinning och sola =)

Har vart ledig idag =)
Var riiiiktigt skönt att få så och lägga sig i sin säng för natten igår. Snacka om att man uppskattar det efter att ha vart vaken och jobbat ett par nätter...
Tycker dagen har gått rysligt fort idag faktiskt...
Var och simmade med Indy strax efter middagstid, och sen hann jag typ bara hem och äta lite grann, gå en sväng med Indy och sen vart det iväg till spinningen.
Blev inget andra pass idag heller så efter mitt första pass körde jag lite jogging på löpbandet och sen gick jag upp och solade =)
Fick bokat tid hos naprapat idag också. Ska dit på fredag innan jobb, ska bli grymt skönt att få gjort något vid ryggen och nacken nu igen.... Jag får muskelknutor i rygg- och nackmuskulatur så ett par gånger om året måste jag få det fixat..... Just nu spänner det som fan i nacken så det är hög tid att få det fixat...

Nu så ska jag lägga mig (lite sent i säng egentligen med tanke på att jag ska upp tidigt imorrn.....)
Jobbar visserligen bara till kl 12.30 imorrn, gissa om det är skönt.
Sen blir det ut till brandstationen på eftermiddagen för lite träning där.

Inga kommentarer: