tisdag, oktober 10, 2006

Långledig...

Jahapp... Andra lediga dagen som är på väg mot sitt slut.... Ledig imorgon också sen så är det dags att börja jobba lite igen..
Gjorde inte alltför mycket igår... Städade lägenheten faktiskt, och så träning på kvällen såklart.
Idag har jag tvättat...... Vääääldigt stimulerande....
Fick i alla fall mina proteinpulver som jag beställde så var och hämtade ut dom.
Provade en efter träningen ikväll också, mycket, mycket god faktiskt....
Annat än det skitet jag drack innan.... Detta smakade till och med gott. Vaniljsmak såklart =)

Satt och kollade på den nygjoda versionen av "The Omen" innan idag.... En sak; gääääsp!!!
Okej, nu ska jag faktiskt erkänna att jag tyvärr inte sett orginalet, än, men den nygjorda var inte helt fantastisk kan jag ju säga..... Den hade kanske sina poäng emellanåt, men sen blev den bara långtråkig och inte ens äcklig.....
Nu såhär innan det är tid för sängen sitter jag faktiskt och kollar på "Harry Potter". Ha ha, kunde inte motstå... Gillar trots allt alla "Harry Potter"-filmerna.

Imorgon är det lite spinning som gäller och kanske lite solning också, sen blir det träningsvila på torsdag....
Ska och simma med Indy på torsdag så då hinner jag inte med min egen träning... Och tur är väl det för isåfall hade det blivit träning 7 gånger denna veckan.... Kroppen måste ju få vila liiiiite också i alla fall...

Tjing!

Inga kommentarer: