onsdag, juli 29, 2009

Tufft äventyr imorgon...

Sitter här ikväll och är lite smått nervös...
Ska iväg ner till Ystad imorgon i stort sett hela dagen...
Har eventuellt lite saker på gång, men för tillfället håller jag det rätt hemligt.. Bara ett fåtal personer som vet vad jag har i tanke och vad jag ska hitta på imorgon...
Går det som jag vill så släpps hemligheten lös, men det lär dröja till nästa vecka innan jag säkert vet kan jag tro...
Kommer att bli en tuff dag imorgon och går det bra så har jag en del att fundera över......igen...
Går det vägen har jag två val; antingen fortsätta lunka på med livet som jag har det nu (mindre kul kanske...) eller vända hela min livtillvaro upp och ner ett tag och kanske få en positiv utgång av det hela (men, det kan också gå i stöpet...).
Men, som min kära bror så uttrycksfullt sa; bättre att ångra nåt man har gjort än att ångra nåt man inte har gjort.....
Stämmer ganska bra det där...
En sak är i alla fall säker.... Morgondagen kommer bli en utmaning :-)
Och trots nervositeten så ser jag fram emot den :-)

2 kommentarer:

Malena sa...

amen LINA!!!! så här kan du inte skriva.. hmm tror du jag blir nyfiken eller? Nix inte alls :P Men tror det e din tanke att göra mig nyfiken eller inte bara mig utan alla dem som läser din blogg och inte vet vad du ska göra.. Hoppas du har en trevlig idag i alla fall :P Kram

Lina och Meeko sa...

Hihi förlåt Malena :-)
Men vill inte säga nåt ännu innan jag vet vad som händer...
Har lite planer på gång iaf å just nu väntar jag på besked om det jag vart iväg på idag... Jag kommer berätta snart, jag lovar hihi. kram