torsdag, juli 09, 2009

Långläsning.......

Bestämde mig igår för att få tummen loss och börja läsa lite mer böcker.....
Allra helst läser jag Stephen King och har länge känt att jag vill läsa lite fler av hans böcker... Ett tag läste jag ganska mycket av honom....
Så..... När jag kom hem från stan igår (som by the way va supertrevligt, tack Malin, Caroline och Vicke (-: ) så satte jag mig i soffan och sträckläste ut den King-bok jag höll på med; Drömfångare....
Kändes väl på tiden typ....
Har bara hållt på att läsa den nu i typ 3 år.....minst...... :-)
Definitivt inte den bästa King-boken jag läst.... Tråkig rent av..... T.o.m filmen va bättre.....
Men, nu är den färdigläst i alla fall :-)
Tänkte ta mig an Staden som försvann nu, även den Stephen King....

Idag börjar karnevalen :-)
Ska snart upp och hälsa på Rolf (Indy's gamla dagpappa) och fika lite, sen blir det nog karnevalslunch med Malin o co.
Hoppas på fint väder och uppehåll nu kommande dagar :-)

Inga kommentarer: