torsdag, juli 02, 2009

Grillkväll och en massa funderingar....

Ännu en varm dag bakom sig...
Gick upp och powerwalkade en timme innan frukost och sen va jag i stan och käkade lunch med Malin.
Nu ikväll har det vart grillkväll hemma hos Sophia med massa god mat och välbehövd cider/öl/vin :-)
Mycket trevlig kväll har vi haft :-)

Fast den bjöd på en del funderingar må jag säga...
Tja, inga tankar jag inte haft förrut precis men...
Lite sådär livsfunderingar....
Återigen kommer man tillbaka till det där med varför vissa personer här i världen bara lyckas ha flyt...?
Bra och positiva saker händer dom hela jävla tiden....
Jag säger bara WHAT THE FUCK??!!
Varför??.....
Man kan ju tycka att turen och lyckas borde fördelas bland folket här i världen... Men tydligen är det inte så....
Så jag kan inte hjälpa att undra, när ska turen vända för mig???
Jag har i stort sett inte fått annat än skit kastat på mig senaste 1 ½ året och jag känner att det fan kan räcka nu...
Kan jag få en break tack, och lite positiva saker......
Jag vill få lite lycka i livet nu....
Var är min McDreamy??
Var är mitt drömjobb??
Eller det är meningen att man ska vandra ensam genom livet och stå fast på ett äldreboende??....
Men snälla...!
Det måste fan finnas en bättre mening med allt det här, eller?

Inga kommentarer: