torsdag, juli 16, 2009

High Chaparral 2009 - here we come :-)

Ser grymt mycket fram emot min morgondag :-)
Jag och min kompis Aida ska köra upp till High Chaparral och va där hela dagen och strosa runder, kolla på shower, åka ånglok och förhoppningsvis flörta med några snygga pågar :-)
Hyrt hotellrum också så kvällen ska vi spendera inne på saloonen och dricka några goda öl och dansa loss :-)
Har älskat High Chaparral sen jag va liten (i och med vi har släkt i Småland brukade vi åka dit ganska ofta (-: ), och fortfarande känner jag mig som ett barn i en godisaffär när jag ska dit hihi.
Alltid haft intresser för western-kulturen och hela atmosfären på HC är helt underbar!!
Ska bli riktigt riktigt nice att åka upp dit igen, va ett par år sen sist jag va där uppe nu så det är fan i mig på tiden i år igen :-))

Nu ska jag packa lite så man slipper det imorgon... Blir en tidig morgon, och sen kväll imorgon :-)


Foto: pressbilder från High Chaparral

Inga kommentarer: