fredag, juli 03, 2009

Spontanutgång....

Haft en fin fredag :-)
Började med gymmet och (äntligen!!) lite styrketräning i förmiddags, sen blev det balkongen och solning som gällde i några timmar :-)
Nice, brännan börjar bättra på sig :-)

Just nu springer jag runt här och försöker hitta nåt att ha på sig ikväll.....
Hittar fan inget bra jag känner att jag vill ha på mig :-(
Blev en riktig spontankväll...
Hade bestämt med Sophia att hon skulle höra av sig om hon kände för att gå ut en kväll...
Helt plötsligt ringer Anna och är sugen på att ta sig in till Landskrona och gå ut en sväng...
Bara en liten stund senare ringer Sophia och känner även hon för att gå ut ikväll :-)
Hon anländer väl snart så vi hinner ta nån cider innan vi drar ner på stan....

Nu ska jag bara hitta lite bra kläder :-/

Inga kommentarer: