söndag, juli 05, 2009

Beachen, party och soleksem.....

Hade en riktigt fin lördag!
Började med en sovmorgon sen frågade Sophia om vi inte skulle dra ner till beachen en stund..
Sagt och gjort, vi drog ner till stranden några timmar och solade och blev ett ganska långt dopp i havet dessutom.
Har säkert vart en 22 grader i vattnet och den temperaturen passar mig fin för att bada :-)
Va helt underbart gött i vattnet faktiskt :-)
Efter stranden gjorde jag några ärenden till min kära mormor och sen blev det hem för att förbereda för lite party...
Igår träffade jag den absolut underbaraste och goaste rottweiler nånsin; Devil.
Spenderade kvällen i Malins koloni med lite annat trevligt folk och Malins rottis Devil va också med..
Grymt go vovve.
Efter en del drinkar i kolonin drog vi sen ner på stan för lite utgång.
Vart en trevlig kväll :-)

Tyvärr gjorde jag den mindre trevliga upptäckten idag när jag vaknade att jag tydligen inte tålde det nya solstiftet jag köpte häromdagen....
Eftersom jag inte tål solskyddskrämer och sånt brukar jag bara smörja in mina tatueringar med solstift, vilket jag inte har reagerat på innan som tur var...
Well, the luck's over.....
Såg imorse att jag fått soleksem över 7 av mina tatueringar :-(
Så nu blir det till att undvika solen några dagar och vänta tills skitet lägger sig....
Men, kunde vart värre... Det kliar inte så jävligt änsålänge i alla fall.....

Imorgon väntar en löprunda innan frukost, sen tvättstugan, sen ett besök hos tandhygienisten....

Inga kommentarer: