tisdag, juli 14, 2009

Mystisdag minus insomnian.....

Haft en härlig dag idag, om man bortser från min lilla insomnia-period :-/
Inne i en fas där det tar timmar innan jag lyckas somna om nätterna :-(
Inatt tog det mig minst 3 timmar innan jag lyckades somna.... Mindre kul...
Ligger och vänder och vrider mig tills man får nackspärr och efter en stund börjar man tänka på att man bara vill somna och då tar det fan ännu längre tid *grrr*

Men, blev en bra dag idag trots det :-)
Slapparförmiddag, sen tufft benpass på gymmet blandat med lite cardio =)
Nu ikväll har jag och Sophia vart nere på en av stans restauranger och käkat middag, riktigt fint och gott framförallt :-)
Sen drog jag hem och hälsade på mamma en sväng och hämtade mina byxor som hon fixat till åt mig... Skönt man har en mamma som är händig med symaskinen hihi.

Ska försöka dra mig i säng nu och kämpa med att försöka somna :-/
Imorgon blir det ett spinningpass på kvällen.... Eventuellt ett powerwalkingpass också innan frukost, beroende på hur mycket man fått kämpa med att somna vill säga.....

Inga kommentarer: