tisdag, juni 30, 2009

Varm tisdag....

Shit va varmt och kvavt det vart idag....!
Vaknade kl 4 inatt pga värmen å fick öppna upp mitt sovrumsfönster ännu mer för att kunna somna om....
Tog en liten motionsrunda imorse igen, den här gången snörade jag på mig mina rollerblades och rollade en runda innan frukost.....
Längtar tills jag kan få träna på gymmet igen, behöver lite styrketräning nu tycker jag :-)
Sen har det blivit lite solning på balkongen i eftermiddags, nice :-)

Nu sitter jag typ och svettas i vardagsrummet trots jag har tvärdrag..... :-S
Liiite kvavt....
Väntar på att se finalen av Hell's Kitchen nu kl 21.....
Sen blir det nog en ny film tror jag :-)
Igår blev det Wallander: Hämnden...
Bra och sevärd film, men inte den bästa Wallander-film jag sett...
Saknade Linda Wallander och framförallt så saknade jag Stefan (Ola Rapace)....
Så grymt irriterad att dom tog livet av Stefan i förra filmen Hemligheten :-(
Sen klart det va bra dom inte hade Linda med i dom nya filmerna.. Hade inte vart samma med en annan skådespelare än Johanna Sällström i den rollen....
Men Stefan.... :-(
Well, well..... Får vi se hur bra nästa är, Skulden....

Inga kommentarer: