söndag, juni 07, 2009

Djävulska dagar....

Usch och fy säger jag bara...
Drabbades av en riktig nergång i torsdags och den höll fan i mig i sig både fredagen och lördagen också...
Mådde rent ut sagt pissdåligt..
Påtaglig saknad som jag skrev tidigare...
Torsdagen var hemsk eftersom jag inte vart sysselsatt ett enda dugg och inte ens förmådde mig till det heller, förutom träningen...
I fredags kom jag i alla fall iväg till Väla och gick loss i butikerna där, blev lite nya kläder på BikBok bl.a....
Sen på kvällen hade jag som tur va redan bokat in sysselsättning. En av våra fd kollegor skulle komma ner från Stockholm och hälsa på, så blev grillning och cider kvällen lång..
Som tur är har jag jobbat hela helgen, så blev inget hemmasittande i alla fall..
Men mådde så jävla kasst när jag kom till jobb igår.. Tur jag har bra kollegor som tröstar en lite och kan lyssna på en om sorg och besvikelse.
Det sägs ju att "i nöden prövas vännen"..
Jo, tydligen blir man oftast förvånad i negativ bemärkelse...

Idag har som tur är vart en lite bättre dag...
Det går ju upp och ner och man måste ju tillåta sig att ha dom dåliga dagarna också, annars hade man gått under av sorgen...
Allt ska ju tyvärr bearbetas och det tar sin tid... Lär nog va såhär ett bra tag framöver, men det är bara att kämpa vidare...
Haft delad tur på jobbet idag, så jobbat i stort sett hela dagen förutom mellan 12-16 då man har sin rast...
Då tog jag med mig mamma till Center Syd och gick loss i butikerna där istället :-)
Blev bl.a. två par nya skor på Deichmann och en klänning och ett par knickersVero Moda...
Får väl ta en koll på kontot nu så man ser så man kan äta lite resten av månaden också :-)

Nu ska jag hoppa i säng...
Börjar inte jobba förrän 15.30 imorgon så blir träning på morgonen och sen tvättstugan, jippie...

Inga kommentarer: