måndag, juni 29, 2009

Härlig måndag...

Haft en grymt skön dag idag :-)
Direkt jag vakna snörade jag på mig gympadojorna och gick ut och gick i 90 minuter, sen en god frukost på det när man kom hem :-)
Rycker för mycket i träningsnerverna nu så kände att jag behöver göra nånting motionslikt i alla fall... Är dock några dagar till på antibiotika så....
Sen blev det en eftermiddag nere på stan med klippning (skitnöjd..) och en liiiiten shoppingrunda på Olofssons :-)
Blev en ny jeanskjol och en asläcker klänning, plus att jag la undan ett par jeansleggins och en fräck topp från Vila... Får kolla av ekonomin och se om jag kan kosta på mig det också nu i veckan hihi.

Nu ikväll har jag sprungit lite i tvättstugan (blev smått irriterad när jag kommer ner och där är fullt av tvätt på golvet och i torkskåp och torktumlare...! Hur svårt är det att respektera tvättider egentligen..?!!! Grrr!), och så har Sophia vart här en sväng så vi kunde käka kebebsallad och snacka lite skit :-)
Nu ser det ut att bli filmtajm i soffan med en skål jordgubbar och ett glas vin :-p
Hmm, ska man se nån av dom nya Wallander-filmerna eller "Bröllopsduellen"....?
Blir recension senare :-)

Inga kommentarer: