lördag, juni 27, 2009

Firar in semestern :-)

Gick på min semester igår morse och det va man ju tvungen att fira in igår :-)
Va nere på stan med en kompis/kollega och käkade och sen festade vidare :-)
Hade skitkul!
Som grädde på moset fick man en till sovstund med grabben sen förra helgen... Nice ;-)

Lite sådär lagom småtrött idag, inte riktigt hunnit vila ut ju sen jag jobbade mina nätter, men det skiter jag i :-)
Blir ny utgång ikväll så det är bara till att ladda om batterierna...
Det ska ju kännas att man har semester :-)
Vila upp mig kan jag göra på måndag istället hihi.
Min kära mormor ringde tidigt imorse och frågade om jag inte kunde gå till kyrkogården och vattna på morfars grav idag...
Jovisst, sagt och gjort så när mitt besök försvann tyckte jag det passade bra att ta och gå en runda och piggna till och få lite frisk luft så jag gick till kyrkogården...
As usual blev det inget smärtfritt vattnande..... När jag står och har tömt vattenkannan på blommorna och ska kliva ut på gången igen så, i vanlig Lina-stil, försvinner plötsligt ena foten från sin plats, halkar ner i rabatten och halva jag lägger mig i graven, bokstavligt med ena foten i rabatten.....! Huh!....
Smidig som en lärka hihi :-) Blev till att skölja av den jordiga foten sen innan man gick vidare... Som tur vava där ingen som såg mig hihi.

, nu ska här hoppas in i duschen...

Inga kommentarer: