fredag, juni 12, 2009

Vilket tungt väder....

Snart mitten av juni månad......
Sommar.....
Sommar???!
Senaste tiden har det snarare känts som oktober månad...
Vad hände med det fina och soliga vädret som ska pigga upp en såhär i sommarmånaderna?...
Vaknade imorse och regnet smattrade på rutorna och vinden ven i fönstren...
Inspirerande....
Det märks att kroppen och sinnet påverkas av vilken typ av väder vi har....
Kroppen känns alldeles tung och huvudet känns enormt segt idag....
Hade egentligen tänkt mig köra till gymmet och träna en sväng innan jag börjar jobba i eftermiddag, men med tanke på hur kroppen känns idag hade man inte fått ut nånting av att köra kondition/styrka idag....
Får ladda krafterna över helgen (not, eftersom jag ska jobba hela den här helgen också...) och träna igen mig nästa vecka....
Kanske man kan hoppas på lite bättre väder.....

Har dessutom trippat på tå här dom senaste dagarna eftersom jag väntar på att få höra om jobbet jag va på intervju för....
Skulle få besked om ca 2 veckor sa dom på intervjun, och nu är det drygt 2 veckor sen...
Ser ut som jag kommer få trippa runt på tå över helgen också och invänta besked, förhoppningsvis, på måndag....
Jag behöver nåt positivt i mitt liv just nu så hoppas som sjutton på ett positivt besked.....

Nu ska jag slänga mig i soffan ett tag till och lyssna på regnet och kolla lite gamla Grey's anatomy avsnitt... Fattar inte hur man ska klara sig utan Grey's hela sommaren... Speciellt med tanke på säsongsavslutningen som va i onsdags.... Vilket avsnitt...
Ska både Izzie och George dö, eller blir det som ryktet säger att Izzie klarar sig och George dör....
Spännande....

Inga kommentarer: