torsdag, juni 25, 2009

Nedräkning till semestern :-)

Nu är det bara timmar kvar tills min semester kickar in :-)
Om ca 14 timmar ska den här kroppen börja sitt semesterfirande, oh yes...!
En natt kvar att jobba bara, och den ska fan i mig vara lugnare än lugnast har jag bestämt.... Den ska va tyst som i graven :-)

Idag har jag inte gjort många knop...
Vaknade, satte mig i soffan och käkade frukost, vilade lite till på kudden i soffan :-)
Faktiskt vart ute en liten sväng nu... Hade för avsikt att dra till ÖB för å köpa ny dammsugare (ja jag vet, hur fantastiskt tråkigt är det inte att behöva lägga pengar på en dammsugare.......öhh....), men dom hade inte fått in den jag ville ha än så blev lite annat smått och gott istället...
Sen känner jag mig lite småstolt över nåt annat också som jag fixat till idag förhoppningsvis, hehe.

nu får man väl fixa lite käk så man står sig under natten.....

Inga kommentarer: