tisdag, juni 02, 2009

Familjen jobbar natt.... :-)

Jobbar för tillfället två nätter såhär i början på veckan...
Inatt råkar det faktiskt vara så att det är med min mamma jag jobbar :-)
Hittills har vi haft en lugn natt, hoppas det håller sig.. Precis gått vår lilla runda för att se så alla sköter sig och ligger där dom ska :-)

Hållt igång bra idag ändå, inte vart mycket till vila...
Va uppe tidigt och ställde mig på min steppmaskin 30 minuter innan frukost, sen kl 10 hade jag tid hos min naprapat för att fixa till min rygg och nacke från mina jäkla muskelknutor...
Han hittade ett par ställen att knäcka lite i... Grymt skönt sen när det släpper.
I eftermiddags blev det tvättstugan och städning där hemma.... Jättekul.....not, men det måste ju göras...

Hoppas resten av denna natten, och även kommande, blir lugn och sen blir det till att hem och sova gott imorgon bitti :-)

Inga kommentarer: