lördag, juni 20, 2009

Glad Midsommar!


Så var midsommarhelgen här och som vanligt är det ju inte strålande solsken precis......
Blå himmel och solsken varvades med nattsvarta moln, regn och åska.....
Men men, mig gjorde det inget igår precis...
Jobbade tills kl 14 och sen på kvällen va jag hemma hos min kompis och kollega Aida och grillade hamburgare, drack grogg och snackade en massa om allt mellan himmel och jord.
När vi satt på balkongen och grillade kom det in världens åskväder, himlen blev svart och det blixtrade, åskade och haglade(!!)..... Men hej och hå......
Tur man satt inomhus hihi.
Sen när jag gick hem på natten hade det klarnat upp lite grann, så fick inget regn på mig i alla fall :-)

Idag blir det fest igen :-))
Precis vart hos Rolf (Indy's gamla dagpappa) och fikat lite, och nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite innan jag ska hem till Sophia och partaja.
Ska bli riktigt kul.... Va ett bra tag sen jag va ute sist faktiskt... :-))
Nu ska jag bara försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll också.... Hmm....

Ha en trevlig helg everyone!

Inga kommentarer: