torsdag, juni 18, 2009

Kaos på jobb = huvudvärk....

Typ så....
Vart en kass torsdag i stort sett från början till slut....
Det började fan i mig redan på natten med att jag sovit så dåligt så det finns inte... Antagligen resultat från rastlöshet, tusen tankar som surrar i skallen och en nacke som skulle bråka hela natten så man inte kom till ro.... Grrr!
Utvilad när man vaknade??..... Hö, knappast....
Sen va det off to work till lunch och det har knappt vart en lugn stund från det jag kom till det jag gick hem kl 20.30.....
Är det nån som vet hur det känns att ha 2 dementa damer som springer efter en som klister och babblar non stop i öronen på en...?
Inte det...?
Då kan jag tala om att det inte är nån picknick precis och att efter åtskilliga timmar resulterar det i enorm huvudvärk och seriösa tankar på att bli alkoholist........ (jaja, överdriver om det med alkoholismen, men man känner fan i mig för en rejäl grogg, det kan jag tala om....!)
Så fort jag kom innanför dörren nu ikväll blev det en Ipren, sen skippade jag faktiskt groggen och tog en skål med jordgubbar istället :-)

Nu hoppas jag på en lite bättre natts sömn, så man kan släpa sig till jobbet kl 7 imorgon igen....
Kl 14.00 imorgon eftermiddag är det äntligen helg för min del också och sen ska det firas midsommar 2 gånger om :-)

Inga kommentarer: