måndag, augusti 03, 2009

Äntligen en lugn stund....

Säger bara en sak...
Ska bli skönt att få lägga sig och sova inatt och sedan njuta av två helt lediga dagar....
Har jobbat natt nu hela helgen, från fredag till söndag...
Med grym träningsvärk kan tilläggas.... Bokstavligen stapplat mig fram på jobb dom här nätterna...
Haft (och har fortfarande en del...) träningsvärk i precis hela kroppen, från topp till tå...
Värk i käkmusklerna, nacken, ryggen, i musklerna runt revbenen, i bröstbenet, magen, rumpan, låren och vaderna....
Men jag känner att jag lever i alla fall :-)

Tänkte sätta mig och kolla en film nu innan det är bedtime och sen imorgon ska jag hämta upp mormor och åka och äta frukost hemma hos mamma...
Ska bli nice!
Sen hoppas jag på att min högervad kan vara så pass återställd imorgon så att jag kan träna lite på kvällen :-)

Inga kommentarer: