torsdag, augusti 20, 2009

Change of colours....

Sen någon timme tillbaka är jag numera rödhårig istället för brunett :-)
Bestämde mig för att efter jobb nu ikväll plocka fram hårtoningen och byta färg på håret några veckor framöver :-)
Blev riktigt bra!
Älskar min vanliga bruna färg, men ibland är det kul att variera sig bara för skoj skull =)

Haft några intensiva dagar/kvällar på jobb nu och inte blir det mindre imorgon... Jobbar till hela 16.00 imorgon... Smått segt när det är fredag, men men...
Ledig från jobb i helgen, men det vankas utbildning på gymmet så vi spinninginstruktörer ska sitta på spinningutbildning heeeela helgen.....
9-17.30 både lördag och söndag..... Puh.....
Inte riktigt så jag velat spendera helgen om jag själv fått bestämma....
Men, blir en massa konditionsträning i alla fall :-)

Nu väntar sängen så jag orkar släpa mig upp imorgon :-)

Inga kommentarer: