tisdag, augusti 04, 2009

3 månader.....

Idag är det 3 månader sen jag miste min allra bästa vän....
Min lilla ängel Indy....
Tidiga morgonen den 4:e maj var min absolut mörkaste, hemskaste dag i mitt liv....
Morgonen när mitt hjärta brast i tusen bitar och fylldes av total sorg....
Sorgen fyller fortfarande mitt hjärta...
Om någon skulle undra vad som finns i mitt hjärta, är det enkelt uppräknat...
Sorg och saknad...
Jag saknar dig av hela mitt hjärta... Varje dag.... Varje kväll.... Varje natt...
Varenda timme på dygnet....
Jag saknar dig... Min lilla Pinda....

I wrote your name in the sky,
but the wind blew it away.
I wrote your name in the sand,
but the waves washed it away.
I wrote your name in my heart,
and forever it will stay.

- Jessica Blade -

1 kommentar:

Malena sa...

Hej vännen.. tiden har gått fort men den läker inga sår.. Jag saknar också Indy så jag förstår verkligen att du saknar honom.. Världens vackaraste hund... Ta hand om dig.. Kram