måndag, augusti 17, 2009

Vilken kräftskiva =)

Hade en kanontrevlig kväll i lördags på kräftskivan!
Va i några bekantas koloni hela kvällen och åt, drack och hade det trevligt.
Blev nästan lika sent som en lördagkväll ute på stan och efter att ha jobbat hela dagen från kl 7 på morgonen kan jag tala om att jag va trött så huvudet höll på att trilla av när jag kom hem :-)
Somnade på 5 röda när huvudet väl träffade kudden hihi.

Söndagen blev det lite slapp bara på förmiddagen..
Sen på eftermiddagen blev det en liten promenad till kolonin igen för att hämta min cykel och sen drog jag hem till Rolf (Indy's gamla dagpappa...) för att ta en fika och sitta och snacka lite..
Så det blev en helt okej helg trots att man jobbat fredag och lördag :-)

Har faktiskt vart hyftas produktiv idag också....
Började dagen med att ställa mig 30 min på min steppmaskin innan frukost, sen tvättstugan, städa lägenheten, sen till gymmet för lite benträning och cardio och nu ikväll har Aida vart här en sväng och snackat lite..
Vi har eventuellt lite planer på att boka en resa till Edinburgh sen i vår :-)
Alltid velat åka till Skottland... Verkar va himla trevligt ställe :-)
Nu blir det lite slapp i soffan innan sängen kallar... Ska upp och jobba tidigt imorgon :-(
Säger bara thank God att C.S.I. NY är tillbaka i rutan nu :-)

Inga kommentarer: