söndag, augusti 09, 2009

Partykväll och shoppingrunda...

Haft en väldigt trevlig och ledig helg :-)
Igårkväll kom Sophia hit och drack lite grogg och snackade och sen bestämde vi oss för att dra ner på stan och gå ut en runda och det blev en jättetrevlig kväll :-)
Inte så himla mycket folk ute precis, men gott sällskap, bra musik och en massa dansande gjorde det väldigt kul!

Söndagen började jag med att släpa mig upp tidigt (8.30 räknas definitivt som tidigt när man inte gick och la sig förrän 03.30 på lördagen....) och dra iväg på instruktörsmöte på gymmet...
Direkt därefter körde jag ner och hämtade upp mamma sen stack vi till Center Syd för en liten shoppingdag :-)
Supernice! Mamma bjöd på god lunch och vi hittade en hel del fynd båda två hihi.
För min del blev det två par jeans på Gina Tricot (ett par gråmelerade och ett par mörkblå stuprörs...), ett megasnyggt linne och nya solbrillor på New Yorker, två par armband, coola MC-boots plus ett par läckra öppna stövletter på Deichmann...
Så en väldigt lyckad shoppingtur :-))
Som dessutom inte blev allför dyr trots alla mina fynd :-)

Nu ska jag släpa mig i säng och se om jag kan sova lite så jag kan va nåtsånär pigg när det bär av till jobb imorgon bitti :-/

1 kommentar:

Jenny sa...

Deichmann, det gillar vi! ;-) hihihi!