lördag, augusti 29, 2009

Ljuvligt förtjänad ledighet, bra film och så.....ja just det, lite mer spinning.....

Efter två intensiva veckor fick jag äntligen va lite ledig igår...
Första absolut helt lediga dagen för mig sedan förra måndagen....
Kan lova att det va skönt att vakna på morgonen och få lov att bara göra ingenting om jag så skulle velat...
Nu gjorde jag ju inte det såklart :-)
Mötte upp Malin i stan för lite lunch på den nya thai-restaurangen Basilika och oj va dom hade god mat =)
Sen blev det lite träning på kvällen och väl hemma igen vart det filmdags hihi..
Blev den nya Wallander-filmen: Tjuven.
Helt klart den bästa hittills i den nya Wallander-serien.... Bra handling och spännande slut...

Idag har också vart en helt ledig dag faktiskt.... Underbart...!
Va en sväng på gymmet igen för att träna lite på mitt Forza-pass.. Ska ha premiärpass på måndag och med tanke på att det är ett tag sen vi körde Forza ute på gymmet så gäller det att det sitter inför måndag :-)
Nu ikväll har jag sett en av årets bästa filmer tror jag; den åh så omtalade Män som hatar kvinnor. Jag säger bara herregud vilken grymt kanonbra film!!!
Fantastisk från början till slut utan att överdriva... Jag är mäkta imponerad...
Har man inte sett den så måste man bara se den....! Att inte sen den vore fan ett brott, så jäkla bra var den....
Ska definitivt se dom kommande två filmerna också...

Nu kallar tyvärr sängen....
Är spinningutbildning imorgon igen.... Tack och lov bara en dag den här helgen...
Men gissar på att det blir en tuff dag imorgon med i stort sett alla timmarna (9-18) uppe på spinningcykeln....
Hej och hå.....

Inga kommentarer: