måndag, augusti 24, 2009

Intensiv helg må jag säga....

Denna helgen försvann fortare än kvickt kan jag tala om....
Började kl 9 i lördags morse ute på gymmet med vår spinningutbildning....
Körde lite presentation sen blev det ett inspirationspass på direkten hihi.
Va en låååång dag med ganska mycket dötid, men däremot va det kul att få lite ny inspiration till ny uppbyggnad av pass, nya övningar och ny musik...
När vi väl fick gå hem för dagen blev det en liten tupplur på soffan, sen in i duschen och sen ner i stan för att möta upp Linda...
Blev några cider på några av stans pubar och sen ett besök på nattklubben...
Va fantastiskt lite folk ute hihi, men vi hade det jättekul ändå =)
Träffade på lite trevligt folk också :-))

Tror jag va i säng runt 4 och man va inte alltför pigg när klockan ringde 7.30 på söndagmorgonen.... :-/
Iväg till gymmet igen kl 9 och återigen va det bara lugnt knappt en timme, sen satt man på spinningcykeln igen en halvtimme innan det va megadötid fram till lunch.....
Sen vart det en intensiv eftermiddag, mestadels på cykeln och vid det här laget kan jag lova att vi alla hade ont i rumpan!
Även för oss vana instruktörer känns det rejält att sitta åtskilliga timmar på en spinningcykel under en hel helg.....
När jag kom hem halv sex föll jag ihop på soffan typ och slumrade till lite grann...
22.00 låg jag i sängen!! Så tidigt har jag inte gått och lagt mig sen i april/maj nånting...!!
Sov som en stock heeela natten fram till klockan ringde halv 8 imorse...!

Nu är det full rulle igen...
Ingen ro förrän fredag då jag äntligen är lite ledig...
Idag har det vart tvättstugan tidigt imorse, sen jobb 12.30... Slutar snart och det ska bli sååå gött att få komma hem snart...
Ska faktiskt till Revinge imorgon på säkerhetsdag så det ser jag fram emot.... Länge sen man va där sist...
Bävar dock lite inför morgondagen....
25:e augusti är nämligen Indy's födelsedag.....
Så det lär nog bli en tuff dag psykiskt imorgon :-(

Inga kommentarer: