söndag, december 31, 2006

Happy New Year!!!!

Japp, så va vi då framme vid 2006 års sista dag!
Tja, än sålänge känns det väl som vilken dag som helst skulle jag vilja säga.... Förutom att det blåser grymt här nere i Skåneland..... Fick på ett väldigt levande sätt känna på det när jag va ute med Indy nu på förmiddagen..... Mössa glömde jag ta på mig dessutom så det tjöt lite sådär smått i ena örat när jag kom hem =)

Ser faktiskt fram emot nyårskvällen.
Ska hem till Annika kl 5 och sen ska vi laga och äta god mat innan det blir ner mot stan efter tolvslaget... Va länge sen jag va ute på nyårsafton, har mest vart på privata fester annars, så det ska bli skoj att partaja nere i stan denna gången..

Räknar dessutom ner timmarna nu....
Om ca 11 timmar så har jag vart snus-fri i ett helt år!!! =) *woohooo*

Tänkte fixa lite här hemma nu, damsuga och borsta Indy och lite sånt...
Ser fram emot ett bättre 2007 med (förhoppningsvis...) många trevliga och positiva överraskningar!...
Ser ju definitivt fram emot min 25-års fest som kommer i början av april =)

Så, hoppas nu alla tar det lugnt med spriten och fyrverkerierna..... (För övrigt anser jag att det där jävla fyrverkeri-skitet borde förbjudas så in i helvete..... Alldeles för mycket olyckor och framförallt brist på respekt från de yngre användarna.... Och det största bekymret av allt, som jag ser det, är ju alla stackars djur som tyvärr får må dåligt under nyår p.g.a. detta skitet... SÅ tycker i alla fall jag!)

Gott nytt år på er allihop, och hoppas på ett underbart 2007, för det gör jag!
Bara att hoppas på att 2007 börjar på ett betydligt bättre sätt än vad 2006 slutade med..

Inga kommentarer: