måndag, december 18, 2006

Julfest!

Hade julfest på gymmet i lördags....
Och vilken julfest det blev sen =)
Nä, men det var jätteroligt hela kvällen faktiskt... Vi instruktörer brukar ha kul när vi festar.

Vi började med att spela brännboll inne i tennishallen.....
Mitt lag vann =)
Sen vart det bastu (med lite cider...) innan det var dags för julmaten....
Runt midnatt sen så stack vi vidare ner till stan och nattklubben. Och där föll vi väl ifrån en efter en tror jag =)
Mer eller mindre varenda en av oss hade kanske fått liiiite, en aning, för mycket dricka.... Kanske.... Ja, vi stod på benen allihop men få av oss har nåt speciellt tidsperspektiv på kvällen.....
Kul hade vi i alla fall....

Mindre kul var det att jobba kväll sen på söndagen.....
Ja, som vanligt mådde jag hur bra som helst. Inte ens antydan till baksmälla..... (Tydligen en hel del som är ganska avundsjuka på mig för det..... Själv har jag nästan ångest för att jag inte blir bakis.....)
Men usch va segt tiden flöt på igår på jobbet......
Ledig nu i två dagar i alla fall.
Har vart på köpcentrum under eftermiddagen idag... Fått fixat lite julklappar =)

Nu i veckan blir det så lite ansträngande som möjligt.... Jobbar bara onsdag och torsdag så det blir en massa träning =)
Sen lär det bli party på Lille-julafton, sen jobbar jag tyvärr natt både julafton och juldagen *snyft*
Skiter ganska mycket i julen i sig, men va fan missar ju en massa party
=(
Tur man är ledig till nyår....

Inga kommentarer: