tisdag, december 26, 2006

Trötter.....

Öh, vilken långsam natt det var igår..... Dom där sista timmarna tog sin lilla tid kan jag säga..
Men det var enormt skönt att få krypa ner i sängen sen halv 8 på morgonen =)
Ställde klockan på alarm kl 13... Hade liksom amibtionen att sticka iväg till gymmet på eftermiddagen, men insåg ganska så fort när jag vaknade att så skulle inte bli fallet....
Var helt väck i huvudet och trött i kroppen så det hade bara blivit pannkaka av alltsammans om jag hade pressat kroppen...

Så det har blivit till att ta det lugnt hela dagen istället.... Dammsugat och tvättat och lite sånt tråkigt...
Ska försöka gå och lägga mig nu hade jag tänkt...
Är ju hur pigg som helst, är skitjobbigt att behöva vända tillbaka dygnet så direkt... Tyvärr har jag inget val idag eftersom jag (smart nog..... hrm..) satte upp mig på att jobba två dagturer nu direkt efter nätterna.... Börjar redan kl 7 imorgon.... Inte bra alls... Man behöver egentligen en dag att sova ut på efter nätterna, men det får gå ändå....
Får tänka på att jag ska vara ledig sen fredag-måndag istället =)

Inga kommentarer: