fredag, december 29, 2006

Nedräkningen kan börja....

Mmmm, bara några dagar kvar av detta året....
Nästa vecka börjar med ett helt nytt (och förhoppningsvis bättre...) år...
Välkomnar 2007 med öppna armar, förutsatt att det har nåt trevligt att bjuda på... I like surprises....
För sista halvan av detta året har inte precis vart guld och röda rosor.... Ganska mycket kantat av besvikelse...

Frölunda gjorde i alla fall sitt uppsving innan 2006 tog slut.... Dom ligger nu över slutspelsstrecket =)

Körde sista träningspasset för detta året nu ikväll... Imorgon hinner jag liksom inte träna för vi är bjudna till mormor allihop, och sen är gymmet stängt nyårsafton och nyårsdagen..... Hemska tanke! Kunde vart öppet i alla fall en liiiiiten stund......

Igår blev det mest till att slappa här hemma på soffan....
Efter jobb säckade jag ihop totalt och det kändes i kroppen att jag har jobbat natt och sen 2 dagturer direkt på det.... Kändes som jag skulle bli sjuk för fan.... Inte alls bra... Fick t.o.m. strunta i träningen igår ju för att inte riskera nåt....
Kollade i alla fall på Antonio Banderas nya film "Take the lead".... Inte alls dum får jag säga.... Mer än sevärd, går lätt att se fler gånger... Ja, bara det att det är Antonio Banderas som har huvudrollen gör ju att den tål att tittas på =)

Well, imorgon blir det en till sovmorgon =) Gott som fan.
Sen blir det ju till mormor på eftermiddagen och sen blir det till att handla maten inför nyårsafton.... Champagnen är redan fixad =)
Sen blir det såklart utgång imorgon kväll.... Årets sista lördag kväll... Kanske blir intressant.... Kan ju alltid hoppas nån intressant person är ute imorgon också...

Nu har raketerna tystnat så nu ska jag gå ut med Indy...

Inga kommentarer: