söndag, december 24, 2006

Merry x-mas everybody!

Jaha, så var julafton snart över för detta året....
Sitter på jobb just nu.... Mindre kul, men det går... Fina cash sen i alla fall =)
Haft fullt upp både igår och nu idag...

Lillejulafton firade jag först med mamma och hennes sambo, sen på kvällen stack jag och Annika ut och festade in julen =)
Hade som vanligt skitkul!

Idag sov jag lite längre på morgonen i och med att jag skulle jobba nu inatt...
Sen kl 15 skulle jag vara hemma hos pappa och se på Kalle Anka och sen äta julmat och fira med honom...
Fick många fina julklappar, både av mamma och pappa. Väldigt nöjd =)

Kändes dock lite trist att behöva köra iväg kl 20 ikväll och till jobbet....
Men, som jag har sagt innan så är det väl lite att kunna gå ut som man saknar....
Men hade en vääääldigt bra och trevlig utekväll igår så det känns faktiskt inte så farligt som jag trodde idag....

Nu så hoppas jag att vår natt blir lugn här...
Längtar tills kl 7 imorgon bitti.....

Inga kommentarer: