torsdag, december 14, 2006

Sällsynt fenomen.....

Jo, det är fan i mig inte ofta det händer att jag tappar andan när jag tittar på en kille, men den här killen är bara så söt (snygg...) att det faktiskt gör riktigt ont i en....

Jag talar såklart om Erik... Även kallad Snygg-Erik och fattar man varför han kallas så eller......??!!! Jooo, lite!
Har inte följt någon av säsongerna av "Idol", men jag ångrar bittert att jag inte följde "Idol 2006"....
Hade det inte vart för Annika (som faktiskt följt det...) så hade jag nog inte ens vetat vem killen var..

Va är det man säger; man kan aldrig få för mycket av det goda.....
Jo, sant.....


Jag säger ju bara kolla....
Det är ju bara så att man nästan gråter så grann den här grabben är =)
Undrar om han vet vart Landskrona ligger ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är han söt men han går ju inte upp mot min älskade sambo....Gissa vem???