onsdag, december 13, 2006

Sankta Lucia.....

Jaha, så var årets Lucia-dag snart slut då...
Fast för min del har det vart en ganska vanlig dag...
Jobbat till kl 14, hem, sen spinningpass och lite styrketräning under kvällen...

Var dock lite smått kaos när jag kom till jobb imorse.....
Nattpersonalen hade inte haft det för lätt. Strömmen på i stort sett hela boendet hade gått, inklusive alla larmtelefoner, så dom fick fixa in extra folk och en massa annat....
När vi kom i morse va strömmen fortfarande inte fixad, så det va ganska mörkt typ överallt....
Och hur kul är det och ha en ficklampa med sig när man går på toa...????

Hade Luciatåg som kom och sjöng för oss också på förmiddagen.... Kul.....
Men sen när ungarna kom in igen efter att ha sjungt färdigt så flydde jag fältet....
24 ungar som ska prata, hoppa, klänga och leka 20 frågor är inte riktigt min grej kl 10 på förmiddagen..... Ja, inte annars heller för den delen....
Det finns en anledning till att jag föredrar hundar.... =)

Nä, nu får man väl hoppa i säng... Börjar kl 7 imorgon så jag vågar gissa på att jag kommer va trött imorgon....

Inga kommentarer: