tisdag, december 26, 2006

So fucking boring.......

Aaaaaahhhh!! Knappt halv 3 på natten!!! 4 ½ timmar kvar att jobba!
Satan va den här natten går långsamt....
Förra natten gick jäkligt fort trots att vi inte hade mycket att göra...
Denna natten segar sig fram ordentligt!....

Har inte haft mycket att göra hittills i natt heller, men det är ändå segt... Kan ha att göra med att den jag jobbar med är smått överenergisk och överambitiös.... Sånt pallas inte med under nattetid....

Dessutom är jag smått tjurig över att jag inte är ute och festar ikväll....
Då hade man snart vart på väg hem istället, pigg och glad.....
Trist värre om man nu missar nåt kul ute för att man jobbar..... =(

Men.... Lördagen och nyårsafton närmar sig i alla fall med stormsteg =)
Blir (as usual) utgång på lördag och sen nyårsafton vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på än...
Föredrar att inte bestämma sånt i förväg... Blir roligare så =)

Åhhh, låt mig få gå hem snart!!!!

Äh, såg i alla fall på filmen "She's the man" innan i eftermiddags...
Fick den i julklapp av pappa. haha, den va asrolig ju!
Definitivt sevärd! Plus att Vinnie Jones har en härlig biroll =)

Nä, nu får jag väl surfa vidare lite grann i brist på annat....
Borde vara nån jag kan sms-trakassera också tycker man... Alla är väl ute och roar sig......

Inga kommentarer: