måndag, januari 01, 2007

Årets första dag.....

Ja.... Så var 2007 års första dag snart slut....
Ska alldeles strax hoppa i säng hade jag tänkt mig....

Är i alla fall grymt nöjd med min nyårsafton =)
Vi hade skitkul!
Kl 7 gick jag och la mig imorse...... Mmmm, har vart aningen trött under dagen, men mest beroende på att jag gick upp igen kl 12.... Annars hade man ju vänt på dygnet helt och det ville jag inte....

Började kl 17 igår hemma hos Annika med att laga och käka 3-rätters middag.
Allmänt tjejsnack varvades med gamla klassiker från 80-talet.
Strax innan tolvslaget började vi vandra ner mot stan med champagneflaskan i högsta hugg...
Öppnade den på vägen =)
Väl nere i centrum fick man stundvis ducka för raketer och sånt skit, men vi klarade oss helskinnade in på Tages....
Blev grymt mycket folk där igår, bra musik och allt. Vi hade askul!
Plus att man kanske fick nåt att titta på också under kvällen ;)

Idag har jag mest slöat runder..... Mycket beroende på att det är fullkomlig storm här.....
Fy fan va det blåser!! Öhhhhhh!!!

Har i alla fall vart snusfri i ett helt år nu, så några andra speciella nyårslöften har jag inte behövt ta till.... Finns inte så mycket annat som jag själv kan påverka som jag vill ändra på.....
Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller igen....
Har njutit av långledighet nu över nyår, och imorgon börjar jag jobba igen som vanligt.... Börjar på en kvällstur, vilket är jäkligt skönt eftersom jag inte behöver gå upp hur tidigt som helst imorgon =)

Inga kommentarer: