måndag, januari 15, 2007

Svenska Idrottsgalan 2007

Har precis kollat klart på Idrottsgalan...
Är ganska nöjd faktiskt; Bengt-Åke Gustavsson fick pris för Årets ledare/tränare och Tre Kronor fick pris för Årets lag. Kunde inte sagt det bättre själv!
Enda jag inte är riktigt nöjd med är ju såklart då Jerringpriset..... Tycker egentligen att det borde gått till Tre Kronor....
Jag menar, det ÄR faktiskt en sjuhelvetes prestation att, som första lag nånsin, ta både OS-guld och VM-guld under samma år....
Just orden "som första lag nånsin" tycker jag säger allt.....
Men dom gjorde det...
Tre Kronor och Bengan fixade det, och det är fan helt otroligt.

Nu ska jag snart slänga mig i säng.... Sovmorgon imorgon =) Sen jobbar jag ju visserligen till 21.30, men det är ju sånt man får ta....
Så efter söndagens och kvällens träning, blir det nu lite träningsvila imorgon....

Kollade klart på "Saw 3" igår....
Hmmm......
Man måste ju säga en sak, den är d e f i n i t i v t inte bättre än 2:an..... 2:an är i särklass den bästa hittills...
Var till och med så att jag blev lite, lite smått.....eh, ja va ska man säga.....rastlös.....emellanåt...
Men, som vanligt, oväntat slut och gissar på att det kommer en "Saw 4" så småningom också....kanske....
Däremot kan jag säga att detta garanterat var den "Saw"-filmen som varit mest magstark....
Riktigt, riktigt äckliga scener och fällor... Till och med jag fick lite kväljnings-känslor och fick hålla för öronen och kolla bort emellanåt....

Ooohh, en annan sak...... Man hade imorse premiär i Rix fm
Erik Segerstedts nya singel "I can't say I'm sorry"...
Grymt bra låt!!!!

Nä, nu blir det en snabb runda med Indy, sen hopp i säng....

Inga kommentarer: