söndag, januari 14, 2007

Vi har väl alla ställt oss frågan.......

Efter att ha vart rätt så knäckt hela december månad trodde jag faktiskt jag kommit upp mig en bit igen.... Det visade sig under gårdagen att så var inte fallet....
Tyvärr är det ju också så att mår man skit för en sak och inte ger utlopp för sina känslor kring saken, så byggs det bara på.... Och fler saker dras in i det hela, så man börjar må dåligt för annat också.... Sånt man kanske egentligen inte skulle mått så kasst över annars....

Trist läge....

Vi har väl alla (eller kanske nästan alla...) nån gång ställt oss den där frågan som tyvärr va det sista jag tänkte på innan jag somnade nu på morgonen....
"Va fan är det egentligen för fel på mig????"
Ingen rolig fråga alls.... Och oftast inte alls nödvändig, men man ställer sig den i alla fall....
Orsaken????
Kan orden "dåligt självförtroende" stämma in.....??
Kanske det va....

Inga kommentarer: