fredag, januari 26, 2007

Äntligen fredag!!!!

Yup, så va det äntligen fredag och dags för helgen.... Jag är då givetvis ledig hela helgen =)
Ska bli riktigt gott att inte behöva sticka och jobba vid lunchtid på söndag...
Faktiskt jobbat alla dagar utom måndag denna veckan.... Kväll i tisdags och sen dagturer ons, tors och idag..... Har vart skönt att sluta tidigt nu tre dagar i rad...
Sitter just nu och kollar på "John Tucker must die"..... Inte hunnit speciellt långt in i filmen så än sålänge vet jag inte om den är bra eller bara en kass tonårsfilm....
Kände i alla fall för att slänga mig i soffan och glo på nån film nu efter träningen..
Vart ett nice träningspass idag =)

Imorgon blir det minsann ingen sovmorgon heller (eller jo, en liten en...), ska va på gymmet igen kl 9 på morgonen för att träna Forza med några av dom andra instruktörerna...
Vi ska ha uppvisning sen om ett par veckor för att marknadsföra Forzan på gymmet... Ska för övrigt gå utbildning sen i april till att bli instruktör i även Forza, ska bli riktigt kul att få ha nåt annat än spinningen också....

Lönehelg nu också, vilket innebär lite mer folk än vanligt ute imorgon... Hoppas det blir en bra utekväll imorgon också...

Annars måste jag ju bara nämna att Frölunda har tagit sig upp ovanför kvalstrecket nu igen =)
Kom igen, för helvete!

Nu ska jag återgå till filmen....

Inga kommentarer: