måndag, januari 08, 2007

Äntligen ledig!...

Så var helgen äntligen över.. (sa jag verkligen det...???) Jo, faktiskt.... För min del slutar helgen här idag... Jobbar man lördag, söndag och måndag så har man inte precis den där "helgen" som alla andra pratar om....
Nu är jag ledig i två dagar och tänker koppla av som alla andra gjorde under lördagen och söndagen....

Lördagens utekväll va väl sådär....
Annika och jag hade skitkul alltså precis som vanligt, men där va fan inget intressant folk ute alls tycker jag... Inte en enda snygging heller man kunde vila ögonen på....
Det är för sorgligt!...
Bara en enda helg kunde där väl kommit ut nån Brad Pitt-look-a-like, eller Ben Affleck-look-a-like ;)

Suck, så får man så vänta några veckor nu på nästa avsnitt av "Prison Break"..... Det va väl himla onödigt av TV3 tycker jag.....
Jag tror nog man kan diskutera om detta inte är en av tidernas bästa serie..... Eller??....
Jävligt nära i alla fall....
Man slutar aldrig överraskas av denna serien ju.... Fy fan, vilket slut. I like =)

Inga kommentarer: